Комплексните нужди искат комплексни решения и професионализъм

Преместването в ново жилище е съпроводено с много ангажименти и усложнения. В много случаи няма как да минете, без някакъв тип услуги от вида къртене, чистене и извозване на отпадъци.

 

Да започнем от началото...

 

Изнасянето от старото жилище

В процеса на изнасяне неминуемо ще ви мине през главата темата ненужни вещи. Всякакви стари мебели, непотребни аксесоари, забравени и вече амортизирани инструменти ще започнат все по-настоятелно да ви бодат очите. Ако до момента сте били забравили за тях и сте ги били скътали някъде далеч от погледа, сега те ще напомнят дразнещо за себе си.

И трябва или да ги мъкнете в новото жилище, или да се отървете от тях възможно най-бързо, евтино и лесно.

Точно тук се намесват специализираните фирми за извозване на отпадъци. Още на този начален етап, те могат да смъкнат част от товара на преместването в новото жилище от плещите ви. Просто, вместо да търсите място на старите и непотребни вещи, свържете се с фирма за почистване и извозване на отпадъци и ще облекчите графика си.

 

Ремонт в новото жилище

Ново, ново, ама не е съвсем пипнато. Има си забележки. Особено ако се премествате в нов дом, но в не толкова нова сграда. И особено ако искате да направите ремонт, за да се нанесете в наистина променено по Ваш вкус жилище.

Тогава освен от извозване на отпадъци, може да имате нужда и от къртене. Да минете напълно в графата „търся фирма кърти, чисти, извозва“.

Например може да искате да разширите пространството, чрез къртене на стена. Което си е съвсем резонно, понеже сега се местите, сега е данданията и, ако имате сили, нерви и пари, точно сега е времето да действате мащабно.

И тук отново на помощ идват професионалистите. Ако се свържете професионална фирма, занимаваща се с почистване и извозване на отпадъци, а не с кварталните хамали, много е вероятно да получите комплексна услуга.

Пълно обслужване тип „кърти, чисти, извозва“.

Това ще ви спести време и главоболия, понеже ще ангажирате за дълго време едни и същи доказали се пред вас професионалисти. Освен това, ако става дума наистина за професионалисти – каквито сме в Хипо-3 – ще се случи комплексно планиране на всички необходими дейност тип „къртене, чистене, извозване“.

Това за фирмата означава по-висока ефективност, а за Вас често – по-ниска и предвидима обща цена за къртене, чистене и извозване на отпадъци.

 

Почистване на мазето

Покрай ремонта на жилището, може да сте превърнали мазето в склад за строителни материали и отпадъци.

Особено ако не сте си организирали предварително периодично извозване на боклука.

Тогава ще се наложи да почистите и мазето. За да започнете на чисто.

Професионалните фирми за извозване на строителни отпадъци се отличават с гъвкавост в графиците. Извозването може да става на части, за да не се натрупва боклук.

Освен това, ако сте ангажирали фирма за къртене, която може да поеме и извозването на отпадъка, определено ще спестите време и главоболия.

След къртенето, Хипо-3 ще почистим обекта, ще съберем натрупаните отпадъци в мазето, на двора, в таванското помещение и ще ги извозим до подходящото сметище.

Излиза, че в повечето случаи мащабните ремонти и мащабните местения минават по-гладко, ако наемете фирма за комплексна услуга по преместване, къртене, чистене и извозване на отпадъци.

Свържете се с Хипо-3 и ще го измислим.

За Хипо-3 ЕООД

Хипо-3 ЕООД е лицензирана фирма за извозване на строителни отпадъци за София и Бургас. От нас може да наемете контейнери (4 куб. и 7 куб.) и техника за извозване на строителни и битови отпадъци. Фирмата разполага с багер, който може да наемете. Свържете се нас на телефони: 0878 88 43 92 и 0878 55 24 12. Може и да ни пишете на: hipo3.trans@gmail.com или през формата за контакти тук

No Comments Yet.

Leave a comment