Какво да правя с отпадъците след ремонт

След основен ремонт на жилището, се изхвърля огромно количество строителни отпадъци – между 1 и 5 тона мазилка, стари тухли, тръби, непотребни мебели, неизползвани строителни материали.

Какво да правите с тези строителни отпадъци? Те пречат, цапат, замърсяват средата, в която живеете.

Определено трябва да посветите поне един уикенд на щателно почистване след ремонта.

Но това не е толкова лесно. Да съберете всички строителни отпадъци в чували, да ги натоварите в камион и да ги изхвърлите в предназначеното за целта сметище около София е почти непосилна задача за непрофесионалист. Строителните отпадъци са с различна големина и с различен състав, което определено ще ви обърка и ще усложни тяхното изхвърляне. Пък и самият ремонт вече ще ви е натоварил сериозно.

А не става просто да струпате отпадъците – макар и за малко – пред вас. Ще си навлечете гнева на съседите, а най-вероятно и глоба.

А и да не забравяме жена ви. Става й лошо само при мисълта за строителните отпадъци, покрай ремонта у дома. И сещате се – забележки, мърморене, обвинения.

И на всичкото отгоре, някой „доброжелателен съсед“ все ще се оплаче, че му цапате околната среда. За да онагледим нещата, ще изброим някои от ангажиментите по изхвърляне на отпадъци след ремонт:

  • Трябва да намерите подходящ транспорт за извозване на отпадъците
  • Трябва да наемете контейнер за отпадъци
  • Трябва да закупите здрави чували и ръкавици, за да пренесете отпадъците
  • Трябва да установите в кое сметище да изхвърлите отпадъците – строителните отпадъци трябва да се изхвърлят в предназначено за целта сметище в София

Да се справите сами с всичко е леко съмнително. Можете да наемете контейнер за боклук, но имайте предвид, че трябва да съобразите момента. Контейнерът трябва да се използва моментално, след като бъде доставен. Иначе рискувате вашите съседи да го напълнят с техен боклук, преди вие да сте изхвърлили вашия.

Заради всички тези усложнения при изхвърляне на боклук след ремонт, е по-рационално да ползвате услугите на фирма за извозване на отпадъци. Така без усилие ще се отървете от боклука и ще довършите ремонта на чисто.

Това е особено  важно, ако отпадъците са едрогабаритни и съдържат по-специфични вещества. В такъв случай, срещу допълнителна сума, служителите на една лицензирана фирма за извозване на отпадъци ще напъхат боклука в по-здрави чували и ще го натоварят на специализиран контейнер.

Разбира се, ако жилището ви е на по-висок етаж, а боклукът е по-тежък, цената ще е по-висока. Например за изнасяне на 20-25 килограмов чувал ще платите между 0,50 и 1 лев. Удобно е, че повечето фирми за извозване на отпадъци правят предварителни безплатни огледи на обектите, преди да съставят офертата.

Освен това служителите фирмите за извозване на отпадъци са наясно с подходящите сметища в София и ще направят каквото е необходимо за изолиране на боклука. И накрая, ще ви консултират за най-удачните големини на контейнерите, които да се ползват за изхвърляне на строителните отпадъци.

Така ще приключите навреме и ще ограничите значителна част от мръсотията и изнервянето по време на ремонт. Може да се консултирате с избраната фирма за отпадъци как предварително да сортирате боклука, за да улесните товаренето му.

Възползвайте се от професионалните услуги по извозване на отпадъци в София и си осигурете нужния комфорт за ползотворен ремонт на вашето жилище!

За Хипо-3 ЕООД

Хипо-3 ЕООД е лицензирана фирма за извозване на строителни отпадъци за София. От нас може да наемете контейнери (4 куб. и 7 куб.) и техника за извозване на строителни и битови отпадъци. Фирмата разполага с багер, който може да наемете. Свържете се нас на телефони: 0878 88 43 92 и 0878 55 24 12. Може и да ни пишете на: hipo3.trans@gmail.com или през формата за контакти тук

No Comments Yet.

Leave a comment